Aktualności:

7 czerwca 2020
https://it.uw.edu.pl/pl/komunikaty W dniu dzisiejszym wystąpiły 2 awarie przełącznika w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec o godzinie 13:50 oraz 17:20. W związku z powyższym zdecydowaliśmy się na wykonanie zaplanowych na jutro prac mających na celu wyelimnowanie przyczyny problemu.

11 maja 2020
https://it.uw.edu.pl/pl/komunikaty/ około godziny 15:30 wystąpiła awaria w węźle szkieletowym na Kampusie Służewiec. Budynek DPN nie ma dostępu do sieci. Obecnie trwają prace nad usunięciem awarii.
AKTUALIZACHA 17.00: Awarię usunięto.

27 lutego 2020
https://it.uw.edu.pl/pl/komunikaty/ w godzinach 20.00-02.00 mogą wystąpić problemy z dostępem do sieci Internet.

8 stycznia 2019
Z wyniku niezależnych od nas prac na ulicy smyczkowej, zostało przerwane połączenie z siecią Internet w budynkach Domu Pracownika Naukowego. Nie jest obecnie znana data naprawienia połączenia.
AKTUALIZACJA 12:45: Awarię usunięto.

14 listopada 2019
Informacja dla osób, które w regularnych odstępach czasu (np. 20 minut) tracą połączenie z siecią: najczęściej jest to wynikiem niepoprawnie działającego routera. Można sobie z tym poradzić zmieniając ustawienia w programie PuTTy. W zakładce „Connection” w polu „Seconds between keepalives” należy ustawić wartość np. 60. Należy również pamiętać o zapisaniu ustawień przyciskiem „Save”. W przypadku problemów prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy http://sds.uw.edu.pl/doku.php?id=kontakt

30 października 2019
Około godziny 13.00 uległ awarii serwer dostępowy sieci Internet. Awarię usunięto.

30 września 2019
W godzinach od 17.00 do 0.00 planowane są prace modernizacyjna łączy światłowodowych w wyniku których mogą występować przerwy w dostępie do sieci Internet.

22 września 2019
https://it.uw.edu.pl/pl/komunikaty/ : Około godziny 4:00 (2019-09-22) uległ awarii przełącznik szkieletowy obsługujący łączność internetową Kampusu Służewiec.
AKTUALIZACJA: Łączność internetowa została przywrócona ok godziny 9:00. Urządzenie pracuje z ograniczoną przepustowością. Przeprowadzone zostaną dodatkowe prace serwisowe po dostawie części zamiennych.

8 sierpnia 2019
W wyniku prac modernizacyjnych sieci elektrycznej (12.00-13.00) nastąpiła awaria dostępu do Internetu. Trwa naprawa.
Aktualizacja (19.00): zakończono prace modernizacyjne oraz usunięto awarię. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy.



Obsługa ciasteczek w serwisach UW

Logowanie w Domach Studenta:
Pod tym linkiem znajduje się nowa instrukcja logowania
Problemy z logowaniem proszę zgłaszać pod adres: helpdesk-sds@adm.uw.edu.pl
UWAGA!!! logowanie nie dotyczy mieszkańców DPN.

Wersja nr 2 protokołu SSH
Jeżeli przy logowaniu pojawia się komunikat:
„This program does not understand this version of the protocol”
lub
„SSH protocol version 1 required by user but not provided by server”
to znaczy, że PuTTY nie jest skonfigurowane zgodnie z instrukcją (konkretnie trzeci zrzut okna na tej stronie).
Należy używać jedynie wersji drugiej protokołu SSH.

WARNING: REMOTE HOST IDENTIFICATION HAS CHANGED!
Przeczytaj tę stronę, jeśli podczas logowania pojawia się powyższy komunikat.
Read this page, if you get above error when logging-in.

(Stronę odwiedzono: 193 razy) Ostatnio zmodyfikowano: 2020/06/08 09:54