Aktualności


27.10.2017 Przerwa w działaniu sieci w DPN.

W dniu 30.10.2017 od godziny 7:30, z powodu prac remontowych instalacji elektrycznej budynku nastąpi przerwa w działaniu sieci.
Planowane zakończenie prac po godzinie 17.

23.10.2017 Brak sieci w DPN.

Z powodu prac remontowych instalacji elektrycznej budynku przerwa w działaniu sieci.
Planowane zakończenie prac w dniu dzisiejszym po godzinie 17.

16.10.2017 Brak sieci w DPN.

Z powodu prac remontowych instalacji elektrycznej budynku przerwa w działaniu sieci.
Planowane zakończenie prac w dniu dzisiejszym po godzinie 17.

10.03.2017 Planowane przerwy w dostępie do Internetu dla mieszkańców DPN

W dniach 13 i 14 marca 2017 w godzinach 7 do 10 planujemy krótkie (ok 30 min.) przerwy.
Za utrudnienia przepraszamy.
Administratorzy sieci

8.09.2016 Zmiana sposobu logowania do sieci SDS:
Pod tym linkiem znajduje się nowa instrukcja logowania
Problemy z logowaniem proszę zgłaszać pod adres: helpdesk-sds@adm.uw.edu.pl
UWAGA!!! nowy sposób logowania nie dotyczy mieszkańców DPN.




Obsługa ciasteczek w serwisach UW

Zmiana loginów
Z powodu integracji z USOS twój login może być zamieniony z numeru paszportu na login do CAS/USOSWEB. Hasło nie ulega zmianie i może się różnić od hasła z CAS.
Your login can change from your passport number to CAS/USOSWEB login. The password does not change and can be different than your USOS password.

Przykład / example:
Twój stary login / Your old login:
AB123456
Nowy login (taki sam jak w USOSWEB) / Your new login (the same as USOSWEB account):
00700212121

Wersja nr 2 protokołu SSH
Jeżeli przy logowaniu pojawia się komunikat:
„This program does not understand this version of the protocol”
lub
„SSH protocol version 1 required by user but not provided by server”
to znaczy, że PuTTY nie jest skonfigurowane zgodnie z instrukcją (konkretnie trzeci zrzut okna na tej stronie).
Należy używać jedynie wersji drugiej protokołu SSH.

WARNING: REMOTE HOST IDENTIFICATION HAS CHANGED!
Przeczytaj tę stronę, jeśli podczas logowania pojawia się powyższy komunikat.
Read this page, if you get above error when logging-in.

Zmiany zasad korzystania z routerów
Jeśli korzystasz z routera przewodowego/bezprzewodowego i nie możesz się zalogować, to zapoznaj się z instrukcją.
If you use wired/wireless router and you cannot log in, read this manual.

SPAM-WIRUSY oraz wyłączone gniazdka.
Jeśli twoje konto zostało zablokowane a powodem blokady jest SPAM/VIRUS, to pod żadnym pozorem nie loguj się na swoim komputerze z wykorzystaniem innego konta. Będzie to skutkowało zablokowaniem także tego konta.
To samo dotyczy wyłączonych gniazdek. Jeśli twoje gniazdko przestało działać, to nie podłączaj zainfekowanego komputera w innych lokalizacjach! Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia, czy gniazdko zostało wyłączone z powodu wirusów.
Tutaj znajdziesz procedurę postępowania w przypadku blokady gniazdka/konta za SPAM/wirusy.
If your account is locked for SPAM-VIRUS read this.


Powodem wyłączenia gniazdka może być także wadliwe działanie routerów TP-LINK (szczególnie często dotyczy to modelu WR740N). Wgranie nowego firmware nie rozwiązuje problemu. Jeśli twoje gniazdko zostało zablokowane, a masz taki router, poinformuj nas o tym.

(Stronę odwiedzono: 3642 razy) Ostatnio zmodyfikowano: 2017/10/27 12:03